Форма за вписване
Регистрация
Информации за профила
Данни за вписване
или вписване
Често задавани въпроси (FAQ)
На колко възлизат пощенските разходи?
Доставяме чрез Speedy и Еконт. Можете да откриете цените на доставките тук.
Наистина ли имате всички артикули в наличност?
Да, ние имаме всички продукти в наличност в нашия склад и по този начин е веднага готово за доставка или вземане.
Имам ли акаунт за пазаруване на вашия сайт?
Можете да пазарувате всичко без да се вписвате.
Мога ли да върна артикули без определена причина?
Можете да. Както е по закон, имате право да се откажете от договора в рамките на 14 дни, без каквито и да е въпроси. Не е възможно да връщате или да сменяте бельо, еротични играчки, презервативи, лубриканти, аудиовизуални медии, книги или списания.
Ако трябва да върнете артикул, молим да се уверите, че не е използван, неповреден и е опакован в оригиналната опаковка, така че да може да се продаде отново.
Къде мога да върна артикулите?
Можете да върнете артикула на: Czech Healtcare s.r.o., Za Farou 49, 66441 Troubsko
Какво трябва да добавя към оплакването?
Оплакването трябва да бъде придружено от: всички артикули, които искате да върнете, фактура и бележка в която е указано в какво се състои дефектът?
Колко време отнема разрешаването на моето оплакване?
Може да отнеме 30 работни дни ( с изключение на уикендите и официалните празници). Ще бъдете през цялото време информирани по време на самия процес.